Suport clienți

Service în garanție.

Echipamentele produse și comercializate de ELECTRONIC APRIL sunt garantate pentru orice defecțiune de material, de montaj sau fabricație, pe o durată de 2 sau 3 ani de la data achiziționării (în funcție de produs). Prezenta garanție se aplică tuturor echipamentelor, atât timp cât acestea sunt întreținute și utilizate conform manualului de utilizare și a instructajului efectuat de specialiștii noștri.

Activitatea de service este asigurată de oameni instruiți la sediul nostru, unde au fost proiectate și asamblate echipamentele. Personalul calificat pentru activitatea de service și întreținere cunoaște în detaliu toate mecanismele tehnice ale echipamentelor. Fiind producătorii echipamentelor avem capacitatea și posibilitatea de a înlătura orice defecțiune în cel mai scurt timp.

 

Service post-garanție.

După încheierea perioadei de garanție a echipamentelor se asigură încă 7 ani de service post-garanție existând posibilitatea de a opta pentru servicii de service la cerere sau pe bază de contract. Aceste măsuri vor duce la reducerea posibilităților de defectare a echipamentelor, asigurând astfel o funcționare continuă, limitând riscul de a vă întrerupe activitatea specifică.

 

Calitatea serviciilor.

Calitatea serviciilor este garantată de o echipă de specialiști cu o bogată experiență în instalarea echipamentelor și intervenții on-site. Normele specifice de calitate impun o rigurozitate care se manifestă la toate nivelurile: de la definirea și aplicarea tehnologiei până la ambalarea, manipularea, transportul și montarea echipamentelor. Aceste procese sunt aplicate pentru toate produsele fabricate și comercializate de ELECTRONIC APRIL.

Despre noi | Întrebări frecvente | Contact | Protectia Consumatorului | Certificari

© Copyright 2015 SC Electronic April · Toate drepturile rezervate